får besök idag

idag så får jag besök av mina bröder och deras kontaktperson/ledsagare.. efter det har varit på guidning i globen.. sen kommer det hit på en fika innan det ska åka hem igen..

igår fick vi brev från migrationsverket.. vi ska på samtal den 28 juli om återvändandet till azerbanijan men vi ska överklaga ytterligare en gång.. för det har vi rätt till som att han har barn här..

var och hämtade ett yntyg idag om att jag är gravid som vi ska skicka till migrationsverket och migrationsdomstolen..

igår gick min tv sönder så vi fick åka och köpa en ny.. och den kostade 6500kr.. men det är ju tur att man har ett sparkonto som vi alltid spar på..




Kommentarer
Postat av: ♥Hanna♥

yes sir!! =) mitt första barn... ^^

2008-07-23 @ 12:13:18
URL: http://hannaofsweden.blogg.se/
Postat av: Camilla Aggeborn

vad skönt :) Ta hand om dig

2008-07-23 @ 13:05:03
URL: http://camillaaggeborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0