en dag folk tomt

i allafall en dag idag som det inte är folk här för imorgon kommer min mamma och min storebror hit.. så då är det fullt hus igen men snart är sommaren över och allt går till det normala igen och det ska bli lite skönt så man får lite fasta rutiner bara att emiliyas rutiner ligger ungefär lika fast det är folk här och det är skönt.. det är mest sovtiderna och mat tiderna och lite så som kan bli lite annorlunda för exempel när vi var till skansen så var det lite annorlunda mot vad det brukar vara..

idag ska jag inte göra så mycket jag ska mest ta det lungt det är bättre luft som att det regnade i natt..

men blir inte så mycket att vara ute idag för jag är väldigt trött i kroppen..

igår var vi och gungade i en fin lekpark här i tyresö





i lördags var vi på skansen och då var vi in och kolla på djuren i lillskansen och då var jag bara tvungen att knäppa kort på alla barnens nappar som ger det till kattungarna för att det behöver det bättre.. det var lite häftigt och att barnen kan se att där någonstanns är deras nappar


Kommentarer
Postat av: Daniel

Vad kul att vara här igen å vilken söt liten gosse! :)

2008-07-29 @ 22:18:46
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Daniel

FÖRLÅT, dotter menar jag!

2008-07-30 @ 15:11:05
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0