4 månader

idag är det 4 månader sen emiliya kom till mig och vad tiden har gott fort det är helt sjukt att det har gott så fort.. men det funkar endå.. jag trivs just nu att vara hemma med henne det vare tt tag som jag bara ville tillbaka och jobba men nu är det roligar igen för hon är mer vaken och hon vill vara med och ler och så.. det är så roligt.. jag som tänkte i början vad har jag gett mig in på ska jag evrkligen klara detta och nu har jag gjort det och i februari 2009 så får jag ett barn till.. jag är lyckligt lottad..

idag ska jag till bvc och väga och sådant och prata smakprotioner.. men det har hon redan börjat med..

Kommentarer
Postat av: emma

Ja,, fast nu hörde jag att dom hade kommit överens om något iaf, så bussarna kanske går snart igen :) hoppas!

Hur liten är lilla tösen? Vägde hon mycket idag :)

2008-07-04 @ 11:02:19
URL: http://litenemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0