vecka 40. en dag över tiden

idag är det BF+1..
denna natt har varit hemsk jag har haft så ont så jag har gråtit för jag vet inte vad jag ska ta mig till.. men det säger på förlossningen att det kan göra det de sista dagarna men fy fan ska jag ha det så här i flera dagar.. och igår kväll hade jag så ont så jag bara kräktes men var så hungrig men kunde inte äta jag visste inte vad jag skulle göra.. har sovit 1½ timme i natt.. jag har gått en dag över tiden denna väntan är jobbig men jag vet att många har gått fler dagar över tiden.. men sen får man även höra att det har aldrig mått bättre under graviditeten men jag tycker det har varit så jobbigt under hela graviditeten pga att jag haft enorma smärtor fast det har varit värre i natt och igår kväll.. men det blir att ta det lungt idag och aliyar har precis åkt och jobbat.. vad skulle jag göra utan honom han är bäst.. bättre man får man leta efter..

ska försöka äta frukost nu och sen blir det att lägga sig på sängen och lyssna på utvandrarna..

Kommentarer
Postat av: tinkerbellan

får hoppas den kommer snart så du slipper ha ont.. själv så har man ca 22 veckor kvar till bf heheh.. men men.. det går väl snabbt för nu e ju snart våren här... Maila mej om du vill ha lösen till min blogg.. [email protected].. kram

2008-02-26 @ 08:53:13
URL: http://www.tinkerbellan.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0