vecka 38, 13 dagar till BF

idag bara 13 dagar till BF.. går in i vecka 38 idag.. nu är det inte så långt kvar jag har så fruktansvärt ont i magen så jag hoppas att mitt lillamirakel kommer ut snart så smärtan av tar.. och jag har fått urinvägsinfektion och läkaren tror att det är därför jag har så enormt ont i magen.. men det är inte 100% säkra så jag ska tillbaka till min läkare på fredag.. så får vi se om det har blivit bättre med det medeciner jag fick.. men jag är inte 100 på det men jag håller mina tummar för sover så dåligt på nätterna pga detta.. men är det urinvägsinfektion så brukar man ju ha ont när man kissar och det har inte jag och jag sitter inte kallt och så.. så jag vet inte hur det kommer sig för jag har inte varit ute så mycket sista tiden utan jag har mest legat hemma i sängen pga smärtor lite här och var..

och sängen blir det nu med

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0