vecka 37, 20 dagar till BF

idag går man in i vecka 37, det är 20 dagar till BF det närmar sig och bebisen far runt som bara den.. gjorde ett kenesiskt horoskop i går och där trors det att jag kommer att få en flicka så vi får se vad det blir det är spännande.. sen tror jag inte på horoskop och sådant men det är kul endå och läsa och så men det stämmer sällan haha.. det spelar ingen roll vad det blir bara det är friskt.. man säger hela tiden det får bli vad det vill bara det är friskt men skulle barnet vara sjukt så kommer man ju att älska det lika mycket ändå det är bara ett försvar man sätter upp.. jo jag vet att man hoppas ju för allt att det ska vara friskt men jag har ju själv 2 funktionshindrade syskon ett yngre och ett äldre jag är född mitt emellan dem och jag är helt frisk.. och jag älskar mina syskon så himla mycket och mina föräldrar älskar dem lika mycket som det älskar mig fast jag är frisk.. så det tror inte jag gör någon skillnad för vissa kanske jag vet faktiskt men det är ju ens barn i vilket fall som helst..
nej nu ska jag gå och baka..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0