var och hämtade barnvagen igår

igår var jag och och aliyar till barkarby bayland och hämtade barnvagnen den var jätte fin det kommer att komma ut bild i galleriet på den ska försöka hinna med det idag.. men jag vet inte om jag gör det men ska göra ett försök.. aliyar ska sticka till moskén snart och sen ska han hämta mig så vi kan åka och handla men jag vill inte följa med till moskén för jag tycker det är mest killar där.. jag brukar följa med ibland när han är dit med risvan när fatima är med.. men jag ber inte men jag brukar följa med.. han följer ju med när jag vill någonstanns så ibland får man offra sig..
sen ska jag göra tacopaj ikväll och det tycker han ska bli gott men han äter ju det mesta så att han säger att nått är gott så blir man bara glad..
ska försöka baka idag oxå så jag får bröd utan stärkelser..

ska gå och göra mig i ordning nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0