starka förverkar

jag har haft starka förverkar sen gynundersökningen igår och slemproppen har gott så nu kan det snart vara dax när som helst.. och jag börjar blir så nervös men det kan fortfarande tar en vecka till drygt innan det händer nått.. vi får se och jag är så nervös och aliyar åker till jobbet nu.. men han har mobilen på och alla på hans jobb vet att det snart är dax som tur är jobbar han inte så långt från KS.. och jag har längre att åka men jag tycker det är bättre att han åker direkt till KS om det händer nått och särskilt nu när det har kommit snö med.. och det är kallt oxå.. det har knappt varit någon snö på hela vintern men nu när det kan vara dax för mig att åka in då minssan kommer det massa snö.. och det är -8,2 grader *brr*
men har jag inte fått barn till den 25 februari som jag är beräknad så får jag en tid till igångsättning jag ska vara på sjukhuset redan klockan 9,00 den 25 februari för att träffa läkaren..

nej nu måste jag lägga mig igen för har så ont i mage, bäckene, rygg och underliv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0