sovit dåligt

har sovit dåligt i natt har så ont i magen.. kan inte bara vattnet gå och värkarna sätta igång.. nej det verkar inte så.. men det ska vell inte ta allt för lång tid.. det är 4 dagar till BF och jag vet att har det inte hänt nått på måndag så ska jag få tid till en igångsättning men just nu vill jag ha en igångsättning nu för jag har så extremt ont.. men det är bara att stå ut finns inget annat man kan göra.. då fick man upp det sista igår med blöjor och dylikt eller det känns att det var det sista men man hittar alltid något man kan vrida på och pyssla med..

men idag måste jag ta mig i kragen och baka.. och tänkte göra 2 olika sorters matbröd så jag har.. för det är rätt jobbigt och baka och jag kan ju inte gå och köpa bröd i affären.. eller jag kan men jag blir så dålig i magen pga alla stärkeleser man är allergisk mot..

ska duka fram frukost nu innan aliyar kommer upp.. vad bortskämd han bli hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0