ont som fan vet inte vad jag ska ta vägen

igår kväll hade jag så ont så jag skulle kunna ha satt mig ner och gråta för jag har såna magsmärtor så jag är helt knäsvag.. jag visste inte vad jag skulle göra.. och jag blir så orolig i hela kroppen när jag har ont och sprciellt när det sätter sig i magen och jag vet inte om det har med graviditeten att göra eller om det har med att jag har feber eller vad det har med att göra jag har ingen aning.. men jag blir orolig.. och så tänkte jag att det går vell över men har ont i dag med och det gör mig så orolig.. och min fråga är vad är det för något varför kan jag inte få må bra.. jag som sällan var sjuk tidigare innan operationen och graviditeten och nu efter har jag varit riktigt sjuk titt som tätt och jag vet inte vad jag ska ta mig till och sen att gå hem och inte jobba det är en jobbig del i mitt liv..

nej nu ska jag diska lite..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0