natten har varit jätte jobbig

denna natt har varit tuff.. har så ont i nedredelen i magenen så jag har sovit jätte dåligt.. ingenting sov jag faktiskt.. så jag gjorde ordning frukost till aliyar vid 7.30 som vanligt och så åt vi och sen så ville han att jag i allafall skulle ringa förlossningen innan han åkte till jobbet så han visste vad som är sagt.. men det sa att det var förverkar och skulle det bli värre skulle jag höra av mig på nytt.. men det liksom verkar inte bli värre utan det håller sig på samma stadie hela tiden men den här ihållande smärtan är så jobbig.. men jag somnade till sist i allafall.. och sov nu till 11,00 men jag har inga krafter idag jag är helt slut.. har så ont.. men det är tur att jag har min underbara man som kommer hem lite senare som fixar och donar med det mesta så jag slipper för jag orkar inte.. jag tror jag ska försöka sova lite till men jag vet inte jag är helt slut i kroppen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0