lunchdax

idag ska jag och annelie äta lunch som vi försökt med i 2 veckor men har alltid kommit nått ivägen så vi får se hur det blir idag men jag hoppas på det hon verkar vara en jätte go tjej.. men jag har jätte ont i magen men jag får inte mindre ont för att bara ligga hemma fast jag helst bara ligger i sängen för där är det mjukt och smärtorna av tar lite granna även om man lägger sig i badkaret men jag kan inte ligga varken i sängen eller i badkaret dygnet runt för jag blir ju tokig..
i natt har det blåst så hemskt mycket och det gör det nu med men det är helt sjukt det är slutet på februari och det är 6,1 plus grader ute.. men det är rätt skönt ute om det inte skulle blåsa så extremt mycket.. men det får nog bli vinter jackan idag i allafall för annars är vell risken att jag fryser och blir sjuk och jag får så lätt feber så särför vågar man inte chansa.. och det är nog ingen dröm att ha feber om förlossningen skulle sätta igång man vet ju aldrig när det kan ske som att det är 3 dagar till BF..

nej nu ska jag ringa mamma.. aliyar är ledig idag men han ligger och sover..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0