lunch dax

idag ska jag och äta lunch i tyresö centrum med en tjej från familjeliv det ska bli trevligt.. vi har tänkt träffas tidigare men det har alltid kommit något annat emellan men inte idag så det ska bli lite mysigt.. jag har varit på danderyd idag och kollat levern och sår och dylikt i magen jag har ett tryck i magen men annars så ser allt bra ut..  det är bara 19 dagar kvar till BF tiden bara rusar iväg och jag vet inte vad jag ska ta mig till snart kommer jag ha en liten flicka/pojke på armen och så här ååå gud vad mysigt vad jag längtar dit och av det jag umgås som har varit gravida samtidigt som mig så har alla redan fått nu så det är bara jag kvar..
ska gå och göra mig i ordning nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0