köksbord

igår köpte jag och aliyar ett köksbord och vi blev jätte nöjda för nu får man plats att äta mer än 2 stycken vid bordet för det har varit ett problem tidigare men nu är det inte det.. och det är skönt för när jag flyttade till en helt egen lägenhet i februari förra året så var det enda jag ägde eller fick med mig från mitt ex var i stortsätt en madrass på golvet.. men nu fick jag ihop till sista möblerna igår och det var ett köksbord.. men jag skulle nog aldrig ha lyckats fått ihop så mycket möbler på ett år om jag inte haft min underbara man.. men nu när man lever 2 stycken så delar man ju på allt eller vi gör det i allafall.. det kommer en bild på köksmöblerna och lite andra möbler under dagen..

har sökt andra lägenhet idag oxå.. för vi känner att det vore skönt med en 3:a bor nu i en 2:a på 69 kvm..

nej nu klarar jag inte av att sitta upp längre..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0