jobbigt med sammandragningar

jag tycker det är så enormt jobbigt med sammansdragningarna jag vill att bebisen ska komma.. men den verkar inte vilja det än och ibland gör det så ont så jag vet inte vad jag ska ta vägen men det är inte tillräckligt kraftiga och kommer inte regelbundet så det är värkar.. men nu har jag börjat ha sammandragningar som känns även dagtid.. men jag har så ont i magen så jag hoppas att det är urinvägsinfektion eller att det kan komma på vad det är för jag har så enormt ont i magen så jag sover jätte dåligt på nätterna.. igår kväll sparka den riktigt mycket och speciellt när aliyar pratade och smektem mig på magen då sparka den extra mycket hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0