feber och ont i huvudet

då var det dax igen med feber..och den stannade just nu på 38,9.. jobbigt men sant.. men jag har haft ont i huvudet varje morgon jag vaknade i ca 2 veckor och jag tror att det är bihållerna så får se har det inte blivit bättre på måndag så får jag ringa till vårdcentralen..
så jag hoppas inte värkarna sätter igång nu pga att jag skulle inte orka med en förlossning för jag har ingen energi men då blir det vell ett snitt.. men vi får se jag försöker vara positiv vad ska man annars vara.. jag lever ju på min positiva inställning.. men idag blir det sängen som gäller.. fick tidiningen vi föräldrar igår så jag kan ligga och glutta i den tills jag somnar för det är vell det jag kommer att göra att somna för det är så tungt med feber.. men just nu håller febern på går ur kroppen för jag svettas som en gris..

nej nu blir det sängen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0