barnmoskan idag

då ska man till barnmoskan idag och jag som hade hoppas att smärtan hade lagt sig idag under natten men så fel hade jag har lika ont fortfarande så jag lider som fan.. jag vet inte var jag ska ta vägen och min man försöker med allt.. jag är lyckligt lottat som har en sån underbar man.. tänk om jag inte skulle ha han eller att man skulle ha fått barn med mitt ex så tycker att datan är viktigare en något annat.. det är egentligen helt sjukt men det ämnet om ex släpper vi.. för det är alla hjärtans dag och det är en dag som är överspelad tycker jag.. jag tycker inte bara att man ska ge sin uppsakattning en viss dag.. för det ska man göra lite då och då som man känner och sin partner känner att henne/honom är det bästa som har hänt mig sen kan man absolut ge någon extra kram eller så..
igår var jag pigg fast jag hade smärtor jag var faktiskt ut på en promenad för solen lös och det var skönt ute.. och sen bakade jag men sen var jag deckad redan vid 19,00 så då somnade jag men vaknade vid 21,00 igen av att bebben sparkade och att jag var hungrig..

ni får mer information om hur det går hos barnmoskan anting senare idag eller imorgons blogg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0