aliyar är underbar

igår firade jag och aliyar att vi hade varit gifta i 6 månader.. vi hade bestämt att vi inte skulle göra någonting utan att vi skulle äta en middag när vårat barn hade kommit ut.. men när han kom hem igår så var han som vanligt och satte sig en stund vid datan och sen säger han till mig att jag skulle ta på mig nått riktigt fint för vi skulle bort och då hade han bokat bord på en mysig restaurang och så hade han fixat och donat.. han är ju bara för underbar och sen fick jag ett smycke av han som kommer från hans hemland azerbanijan... tänk att jag skulle ha hittat denna underbara kille.. vem skulle kunna trott det för nått år sen.. men han är det bästa som har hänt mig och nu väntar vi bara på nedkomsten av vårat efterlängtade barn.. jag fick även en jätte stor bukett rosor igår av han den var jätte fin det var blandade röda, rosa, gula och vita.. sen när vi kom hem så myste vi bara resten av kvällen så det blev rätt sent..

men men jag har i allafall inte sovit på hela natten för jag har haft såna kraftiga för verkar så det var hemskt men det har gått över nu så jag kommer nog att sova en hel del idag.. 
aliyar har precis gott upp han ska be och sen ska han äta frukost och åka till jobbet..

nu ska jag försöka sova en stund till.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0