7 dagar till BF

idag bara 7 dagar kvar till BF.. och jag är riktigt nervös men aliyar är mest nervös och för en stund sen ringde det från babyland och sa att det sista saker från dem har kommit så vi kan komma och hämta dem.. jag är så glad för sen är allt klart hihi
jag mår faktiskt lite bättre idag men har riktigt ont i huvudet men det brukar jag kunna ha till och från.. men det är nog mest för att jag egentligen spänner mig för att aliyar åker till jobbet.. men han måste ju men jag blir mer nervös för jag är så rädd att han inte ska höra mobilen när jag ringer eller nått sådant fast jag vet att han alltid svarar och han ringer mig flera ggr om dagen..
idag ska läkarna ha möte om mig hur vi ska lägga upp den sista veckan om jag ska få lida med smärta eller vad som ska hända.. har jag inte fått på måndag så kommer jag att få en tid för igång sättning..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0