4dagar över tiden

då går man in på 4 dagar över tiden och jag tycker att bebisen ska masa sig ut nu.. men den tycker nog att det är varmt och skönt i magen än här ute hihi men men har fått mycket mer sammandragningar på kvällarna och även på dagarna som jag inte har haft tidigare så det kanske är på G.. sen har magen sjunkit ännu mer..
och jag har hela tiden skojat om att jag ska få barn idag men nu får vi se jag sa att det skulle vara snöstorm oxå och det tror jag knappast på hihi men barnet får komma om det behagar för jag har så ont.. men den väntar vell lite till kan jag tro.. den kanske inte vill bara fylla år var 4:e år hihi

gick bra hos barnmoskan igår så nu slipper jag gå dit till henne något mer innan graviditetens slut och det är skönt för jag tycker hon är en häxa.. så säger man inte men man kan inte tycka om alla..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0