3 dagar över tiden

idag så har det gott 3 dagar över tiden.. och jag retades men en kompis till mig och sa till henne vi får se om bebisen kommer imorgon idag alltså som att hon är född 28 februari 1986 och då sköts olof palme och hela hennes barndom så sa hon alltid(varför skulle jag vara född den 28 februari det pratar bara om den gubben på radion och tv)*ler* men om bebisen är född på din födelsedag så fick hon annat och tänka på hihi då tyckte hon att jag skulle vara tyst och trycka ut ungen istället men det går ju inte för den vill ju inte den kommer när den vill haha..

men igår blev mamma jätte orolig när tessan ringde till henne och undrade om jag hade åkt in till förlossningen som att jag varken svarade på mobilen eller hemtelefon men det visade bara att jag sov väldigt hårt.. men min mamma blev orolig jag tror inte mamma tycker om att bo 15 mil ifrån mig just nu hihi

sen så har jag och aliyar kommit överens om att han ska vara med på förlossningen men börjar han känna där inne att han inte klarar det ska han gå ut för det gör mig mer orolig om han ska vara inne och jag börjar se på han att han börjar må dåligt eller att det känns som att han ska svimma och jag har lätt att oroa mig.. och sen vet jag att han är känslig för blod och sådant..

nu ska jag ringa mamma och se vad hon gör.. ska till barnmoskan senare idag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0