2 dagar över tiden

idag har jag gått två dagar över tiden men mår skapligt idag men det har varit en jobbig natt som natten innan.. det är tungt och jag har så ont vet inte hur jag ska ligga för att inte ha ont.. men snart är det över det är så jag försöker se det.. aliyar är så nervös och mer än vad jag är han är så rädd att det ska hända nått medans han jobbar men jag sa att det löser sig alltid.. men vi får se.. som hans kommentar i morses har det hänt nått och jag svara bara nej.. nehe sa han då är det bara att åka och jobba... och jag bara skratta åt han.. han är rolig hihi
det är så tråkigt väder här det regnar som bara den.. och jag vill inte ha något regn då kan man ju inte gå ut men idag kan jag bara vara hemma.. imorgon ska jag till barnmoskan om det inte har hänt nått tidigare så vi får se.. jag hoppas att det händer nått snart för det är jobbigt att inte veta.. alla pratar om att folk har kontrollbehov och det har jag aldrig varit för förrut men nu är det hemskt.. jag har ingen koll alls känns det som.. och då tänkte jag på såna som har kontrollbehov på massa annat och tänk om det skulle gå över tiden det skulle nog tycka att det är jobbigare än vad jag tycker att detta är.. vilka tankar man har.. ja man kan tänka på mycket när man inte har annat att göra hihi

nu ska jag ställa mig och diska..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0