1 dag kvar till BF

idag bara en dag kvar till BF.. och jag har så ont i nedredelen i magen förrut har det suttit längre upp och sen har jag ont i ljumskarna.. så det kanske är dax snart men jag har inte fått några värkar i allafall.. imorgon ska jag till läkaren till klockan 9,00 för att få tid till en igångsättning när den kommer att ske vet jag inte än men jag vill helst inte ha den 29/2 men jag får ta den tid som finns som att det verkar vara rätt fullt på förlossningen.. men men.. det ska bli skönt att få ut bebisen så man slipper all värk.. jag hade inte ens så här ont efter min stora operation..

idag händer inte så mycket jag har inte krafter till så mycket.. men jag ska vell gå upp till affären och köpa någon frukt och köpa förköpsremsa så jag kan ta mig till sjukhuset imorgon som att det är KS jag ska till..
sen ikväll när aliyar kommer hem från jobbet ska vi till sätra till vänner till honom för det vill träffa mig och bjuda på mat.. så jag hoppas att jag mår skapligt så att det inte blir så jobbigt för ska man sitta och vara trevlig så vill man ju inte ha ont och så.. men det vet att jag har onte och en av hans killkompisars fru är oxå gravid men jag vet inte riktigt när hon ska ha.. men jag ska ha före henne i allafall..=) så nu får jag se hur bra det är på svenskan för det kan jag uppleva är lite jobbigt annars.. att det oftast inte är så duktiga på svenskan så jag ibland känner mig lite utanför men de flesta det vill komnuisera med mig fast det blir svårt men det är skönt att man kan använda kroppspråket.. men det går på SFI så det kan en hel del.. men aliyar säger att det är duktiga..

ska sätta mig och brodera en stund innan jag ska fixa lite frukost och äta med aliyar innan han sticker till jobbet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0